2013. augusztus 25., vasárnap

Machine Head-The Blackening - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Nálam az év albuma volt 2007-ben, úgyhogy elsőre azt mondtam, hogy borzasztó, de adtam neki időt. Meghallgattam 1x, 2x, x és egyre jobban átjött az energia. Nagyon erős, nagyon komplex és lehet a Machine legjobb lemeze is. Az Unto the Locust számomra még nem tart ott, mint ez a lemez, de lehet érdemes lenne még 6x meghallgatni.. : )
Minden CD/DVD-re igaz, hogy saját gyűjteményből eladóak (eredetiek, nem másoltak), és tokok sok esetben már kicsit viseltesebbek. Az említett esztétikai hibát könnyen lehetne orvosolni egy új tok beszerzésével, de én már öreg és lusta vagyok ezzel foglalkozni + mindig is az érdekelt, ami a lemezen van / volt! : )
Kérdések nyugodtan jöhetnek!  : )


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-14 12:48
. Machine Head-The Blackening - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése